söndag 14 augusti 2011

Vita kaklögner, trollpirr och underbar present

Mycket kakor och onyttigheter har det blivit i helgen! Usch å fy, och gaaah vad jag ogillar det här att man äter en massa kakor för att vara snäll mot den äldre generationen! Snart måste jag börja ljuga och säga att jag är allergisk! En vit lögn kanske behövs ibland! Jag menar ju inget illa när jag inte vill smaka på alla femtioelva sorterna. Sorry. Jag blev väldigt GLAD idag när jag öppnade min födelsedagspresent från Simon och Sofie! Det var de underbara kopparna som jag hittade i en liten butik i Askersund! Jag blev kär. Men det kunde ju inte dom veta, så det var lite komiskt! Jag fick även en supersöt FIKA-bricka! Tusen tack snälla ni! Ikväll har Tilde varit på Trollbröllopet med mamma och Uno, så hon är lite pirrig och har inte somnat ordentligt än! Måste lägga mig bredvid henne nu och sova! Natti BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar