fredag 13 januari 2012

Strul, otur och en del goda ting :)

Måste ha retat gudarna för det går för jävla knackigt just nu. Förra veckan i Tandådalen med Maria och tjejerna var underbar. Tyvärr var det tillbaka in i jobb och vardag igen i måndags. Och... jag inledde veckan med att strula bort min älskade iPhone :/ Inser nu, fem dagar senare, att jag är för jävla beroende. Tänker på telefonen hela tiden och hör den till och med i syne. Helt sjukt är det. Tyvärr har jag ju ingen fullt fungerande dator just nu heller, så jag får väl klara mig som förr. Håll tummarna nu att min telefon bara dyker upp nu i helgen ;) Inte nog med det, bilen startade inte en morgon när jag skulle iväg heller, och sammanbrottet var nära... Men men, bara elände har det inte varit. Fick en diskmaskin i julklapp som nu lyser upp mitt kök! Fantastiskt! Dessutom fick jag ett trevligt besök av en gammal vän i veckan. Några skidturer har det blivit och bra träningspass. :)


Vår nya kompis :)

Härligt! Men med blodsmak ;)

Backen ovanför stugan. Bästa! :)     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar