onsdag 21 september 2011

IKEA

Min veckodos av IKEA är ett minne blott sedan jag flyttade till vischan! Har besökt IKEA en liten enstaka gång på ett halvår. Tidigare blev det ca ett besök i veckan. Ibland mer, för bara köttbullar när hungern var stor och matinspirationen minimal. Saknar att shoppa lite smått och gott ;) Men idag när jag kom hem stod en kasse med lite smått och gott från IKEA på trappen! 12 glas och massa galgar från mamma! Tack snälla! :) Nu återstår bara förvaringsproblemet för de nya glasen! Vi har ju inga alls sedan tidigare ;) BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

2 kommentarer:

  1. Å, va snygga glas!!! ...vill också ha! =)

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig överraskning!
    Vet preciiiis din IKEA abstinens. I Sthlm bodde jag typ 5 km från IKEA o. sen fick jag t.o.m sommarjobb där! Nu är besöken där så få att jag blir genast lite sur =( Jag har inte ens varit till Sthlm på flera år! *dubbelsuck*

    SvaraRadera