tisdag 16 augusti 2011

Treosvammel

Är galet glad över att säga det här... Mitt beroende av Treo är som bortblåst! När man är mitt uppe i beroendet känns det som den mest självklara saken i världen att ta 2 treotabletter varje morgon! Nu har jag bott i Malung i ett halvår och idag köpte jag mitt andra Treorör! Helt fantastiskt! Igår tänkte jag lite väl högt om att jag nästan aldrig har huvudvärk och migrän längre. I morse vaknade jag med dunderhuvudvärk som artade sig i migrän! Har mest legat ner sedan klockan ett idag, så nu är det supersvårt att somna! Nu får det vara slut på gnället. Det fanns en tid då jag fick migränattacker varje vecka! Inte konstigt att jag vägde 15 kilo mindre då!

Mitt i min ondaste stund idag kom jag iallafall att tänka på hur lycklig jag är över att vi flyttade hit. Älskar att bo här och det kommer verkligen från hjärtat! Underbart att ha så nära till släkten och Tilde trivs super! Saknar ju bara en prins förstås! Men han kommer väl ridande här i krokarna när man minst anar det ;) Det sägs så iallafall! Wish me good luck att prinsen skulle kunna tänka sig att bo i den här metropolen också! :) ( Nu har jag ju inte träffat honom ännu, men det är sånt som oroar litegrann)!

Dåligt med mellanrum i inläggen jag vet, men jag får inte riktigt till det i den här iPhone-appen!

Nu ytterliggare ett försök till sömn!

Natti :)



Ett skratt i natten! :)



BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

1 kommentar: