torsdag 18 augusti 2011

Orange :)

Jorå! Två dagar innan bröllop så smäller jag i en blondering! En av tio blonderingar blir lyckade, jag kunde räknat ut innan att det inte var den där tiondels gången som skulle inträffa idag! Bra att mitt hår med en touch av orange matchar min klänning och örhängen i samma färg! ;) Har även smörjt in mina ben med lite Dove summerglow så dom känns lite sådär extra fejk orangebruna! Orange är grejen!

Galet nöjd över mig själv! Har styrt upp alla fyra smågarderober idag! Bara den stora kvar nu! Ett höstprojekt :)


I morgon efter jobbet åker vi direkt till Halmstad! Åtta timmars bilfärd cirkus så det är nog dags att sussa lite för att palla med!

Puss å natti BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar