onsdag 31 augusti 2011

Underbara barn

Bara onsdag och hjärnan är slut. Så känns det. Jobbet och allt runtomkring tar på krafterna just nu och så ska det väl vara så här vid terminsstart ;) Jag har iallafall den stora äran att få jobba med små underbara människor. Se dem utvecklas och lära. Kände ett stort lyckorus i eftermiddag när jag satt och målade med några barn! De är så kloka och fulla av fantasi och liv! :)

Nu ska jag faktiskt redan droppa i säng! I morgon väntas jobb, ridning för tösen och kvällsstudier för mig! Morgonpromme i morse igen! 5 km med Linnea! Supertrevligt och skönt! Ska försöka ta mig iväg i morgonbitti igen! :)

Superglad för att en underbar vän ska lämna storstaden och flytta tillbaka hit till landsbygden! Vännerna bor alltför utspridda tyvärr så det känns toppen :)

Nu nattinatti! Puss



Det dök upp riktiga sötnosar på våran morgonpromme! :)


BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar