torsdag 1 september 2011

Fifaaan vad dyrt

Tiden springer och försvinner! Pengarna likaså. Asså, allt kostar för satans mycket. Mat, aktiviteter, bensin, kaffe och till och med avlusning är svindyrt. September bjuder på ridfaktura a' 1900 riksdaler, danskursfaktura a' 900 riksdaler! Avlusningshistorien ligger nu på 400 riksdaler, och snsrt fyller tösen år också! Ja, det här med barn kostar en del kan man säga! När det kommer till ekonomi så är det inte så roligt att vara singelmorsa. Har jag tjatat om tidigare och jag må vara bitter. Just nu känns det mest som jag har PMS typ. Känner mig galet irriterad på allt! Dags att slumra. Igår natt kunde jag inte somna! Träääligt!



Dagens bild!

BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar