söndag 11 september 2011

Det är inte lätt....

att vara jag alltid. Tusen ideér som poppar upp hela tiden. Jag vill göra så mycket. Pust. Mycket tankar just nu. Häromdagen fick jag liksom en liten affärsidé som jag inte kan släppa. Men hallå Emma! Jag är redan så busy jag bara kan. Men med den här affärsidén kanske livet kommer att bli lättare... om några år. Nej, jag vet inte. Samtidigt så känner jag en bra känsla inför det här. Man måste våga satsa för att vinna. Så är det.

Mitt i alla dessa tankar har jag ju studierna nu. Och lite andra drömmar.






Allt man vill går. Denna vecka gav jag mig fan på att jag skulle få in ca 1 timme fysisk aktivitet varje dag. Jag lyckades inte. Men sex dagar av sju var faktiskt jävligt bra när jag jobbat och pluggat så mycket som jag gjort. Och två dagar blev det dubbel dos kan man säga! Känner mig pepp för denna vecka och tänker INTE vara sämre :) Wohoooo! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar