tisdag 13 september 2011

Creds for me

Tro det eller ej. Jag gillar studentlivet! Kombinerat med heltidsjobb ingen hit då såklart men ändå. Det är så mycket roligare att studera nu än då. Nu är jag "inne" i yrket och kan relatera litteraturen till verkligheten på ett annat sätt. Känns super och jag är inte helt främmande till att börja studera heltid igen. Om det inte vore för ekonomin då förstås. Student och singelmorsa är ingen hit alls. Snäppet sämre än studerande heltidsarbetande singelmorsa faktiskt.

Nu blir det tisdagsmys med min bästa tjej! Hon har varit hos Simon och Sofie ikväll när jag varit på Core! Tack snälla ni! Och creds till mig som pallade träning idag! ;)

Dance as though no one is watching you


Puss

BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

1 kommentar: