tisdag 22 november 2011

Vänd vinden!

Ny dag, nya möjligheter.... Eller?! Nya bekymmer? Nja, jag vet inte. Idag har jag bara en dålig dag. Kass sömn med vaken skitunge som drömde massa läskigt. Öppning på jobbet. Snark. Gröten förstörd! Mycket på tapeten nu. Mycket som ska fixas och grejas. Studier som jag ligger efter med. Press. Träning är det enda jag känner att jag har motivation till just nu. Och när jag tränar får jag dåligt samvete över att jag inte hinner med det andra viktiga. Och sen blev det visst jul igen iår. Just ja. Nej, nu måste jag ge mig. Nu ska jag njuta av min rast och spela lite wordfeud! Behövde bara få uuuuur mig lite. Ha en finfin tisdag mina kära!

Underbaraste bloggen har min kära vän, kompanjon och medbloggare på träningsbloggen!

Kolla in; http://www.deermountaindesign.com/blogg Det verkar som att hennes tisdag inte heller börjat så bra!

Vår träningsblogg; http://www.ottarsmagi.wordpress.com BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar