lördag 19 november 2011

Update

Jag hinner inte riktigt med att uppdatera livet. Och med karlarna går det sådär i ärlighetens namn. Jag vill varken ha lammkött eller renkorv liksom. Och inga skamliga erbjudanden från fyrtioåriga curlingspelare heller. Distansförhållanden är inte min grej och jag vill gärna ha en man med skinn på näsan. Inte lätt asså.

Igår var det kommunfest i byn. Det blev inget dansande på bordet tyvärr, men en hel del annat skoj. Galet kul underhållning och party i lougen! Haha! Och i slutändan kom vi tillbaka till brottsplatsen och där var det action minsann. Jag fick den långe och den tighte i hasorna på vägen hem. Det slutade med att jag fick studera stjärnhimlen med någon helt annan. And after all lite fyllekäk i sängen bestående av knäckemacka. Gött mos.

Mingelbilder :)




Värmande kaffedrink. Mumma!




Pinglor i logen!



partypinglan





Vintervägens pingla och singelmorsan tömde glasen!

1 kommentar: