torsdag 3 november 2011

Komplex

Jag har fått helt störda komplex. Jag hatar min kropp. Hatar är ett starkt ord men det är precis så jag känner det :(

I helgen väntas bad på Experium och jag gruvar mig enormt. Jag har aldrig känt så här tidigare. Jag känner mig som världens fetto. :(

Jag ska ge mig fan på att jag MÅSTE gå ne ner i vikt! Då måste det väl hända något. Har aldrig tränat så mkt som jag gjort de senaste månaderna, men vågen står stilla! Snaaark.

För tre år sedan levde jag ihop med en hälsoguru. Vi åt bara nyttigheter! Det var lite trist men jag gick ner mycket i vikt. Nu lever vi inte ihop längre och här hemma finns det en del onyttigheter... + 16 kilo sedan dess! Katastrof!

Jag behöver hjälp, stöd, nån gåneriviktkompis. Vill du joina? Vi sporrar varandra!

Grekland 08

BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar