söndag 2 oktober 2011

Fullspäckad helg

Fullspäckad är bara förnamnet! Kalasandet började redan i fredagseftermiddag och slutade med badkalas ikväll! Tildes maskeradkalas igår var superlyckat och jättekul att alla var utklädda! Själv var jag sjörövare dagen till ära och gömde skatter hela eftermiddagen ;)

Däremellan hann vi även susa till Kläppen och köpa billiga liftkort för säsongen! På vägen dit spekulerade Viktor i att det nog inte var så många som visste om det finfina erbjudandet. Ack så fel han hade. Kön var läääängre än vi trott, men vi hade turen att se när en ny kassa öppnade! Lite onda blickar fick vi när vi rusade ur kön till den nya kassan, men men... Jag hann hem och förbereda kalaset!

Längtar efter en ny bra vecka! Har mått sisådär senaste veckan! Varit supertrött, haft tryck över bröstet och känt mig stressad. Tröttheten har tagit över totalt och både studier och träning har fått lida.

Nu ska jag bädda ner mig i en renbäddad säng! Morgonpromenad i morgonbitti borde ge mig energi!

BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar